Im crying :D

Herregud! :D

okej jag ska förklara varför herregud!

JO...

jag har fått kommenterarer av foki OCH kissie! :O :D

Men den kan vara någon i min klass som luras men jag hoppas inte det ! ^^ jag kan kopiera in vad dom skrev så ni får se :)

titta här: tid för kissie: 25 April, 13:36 tid för foki:
25 April, 12:54 Kissie om Finaly!:
Fin blogg cheka in på min och jag vill inte att du ska ändra blogg bakgrund och så men du har en väldigt söt blogg jag hoppas du har det bra ^^

Mutch of love /// Kissie <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
foci your favorite om Finaly!:
Hello! I have a little tip for you, change your font so that it becomes a bit thicker for when you see the text better!
Fixed really nice blog and you are so cute ..
Be well and hope that your blog has many readers.

jag blir så gllad så att jag bara vill göra vågen ^^
YES FOKI HAR KOLLAT

sen vill jag bara säga tack ännu en gång till min vän: Vilmiz som har varit så snäll så att hon har fixat min blogg ;) om ni inte tror mig om kommentarerna så kolla på mitt inlägg (står där jag skrev in i kommentarerna alltså mitt inlägg Finally!)
jag vet inte om det är någon av mina busiga klasskompisar,läsare men jag hoppas att det var dom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0