Finaly!

Mochi mochi! ♥

1. jag har nyss kommit hem ifrån min gymnastik och vi var bara 3.st där

2. jag sökte på you-tube och då hittaade jag ett fint J-pop (japansk pop upträdande här är det! :D    
fint va?

OBS!: jo om ni inte visste detta redan så är jag så hiiimla intresserad av japan och asien och allt musiken kulturen ALLT! ^^ dom gör många söta grejer i japan också ^^ ♥

jag gjorde inte en så fin rubrik men strunt samma här kommer bilder!:


Bara jag! ^^ ♥



Coca cola zero är den näst godaste colan (den godaste är coca cola lime!)



här dricker jag min cola XD (frästande?)

den här bilden blev INTE snygg. Tycker iallafall inte jag! :P

men nu ska jag kolla på videon som jag hittade ovanför! ^^ ♥

hejdå! :P



Kommentarer
Postat av: foci your favorite

Hello! I have a little tip for you, change your font so that it becomes a bit thicker for when you see the text better!

Fixed really nice blog and you are so cute ..

Be well and hope that your blog has many readers.

2011-04-25 @ 12:54:08
URL: http://www.fokis.se
Postat av: Kissie

Fin blogg cheka in på min och jag vill inte att du ska ändra blogg bakgrund och så men du har en väldigt söt blogg jag hoppas du har det bra ^^



Mutch of love /// Kissie <3

2011-04-25 @ 13:36:18
URL: http://www.kissies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0