Men sadface!

Hejsan alla glada eller deprimerade!

jag har bråkat med min bror och han är jätte arg på mig! jag blir så PIIIIIIIIIIP ARG >:C

men min blogg ska inte fyllas av hat för det vorre det bara tråkit att läsa O.o
tjaa jag har inte gjort ett inlägg på ettt tag för att min alla i min familj sitter som fast klistade vid datorn och göra så många grejor!

jag menar ALLA i min familj är vid datorn (inte mina marsvin såklart) hela tiden! för att betala räknigar! det förstår jag att man måste ibland! fixa inför VM okej då!
men nu ska jag vara glad :) för att jag ville attt ni skulle veta att jag har facebook! ni kan lägga tilll mig men jag kommer FRMODLIGEN inte att acsseptera (stavning) er om jag inte känner er såklart ^^ och så ska ni veta att jag har öppnat en youtube kanal för ungefär 3 månader sän så om ni vill se den klicka här!  jag vet inte vad jag ska lägga upp ni kanske kan tipsa mig!

Jag leta runt lite och hitta den här fina bilden är den inte fin? ^^

jag har många fler här kommer 1 till okej! ;D


 i love you ^^ (kommentera ^^)

såå nu ska jag göra en ny avslutnings bild typ något! ni får se den när jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0