Sedan söndags...

Hejsan nu ska jag berätta om min vecka. Detta kommer bli ett låång inlägg! så vi börjar med:

Söndag!

vi hade ute marsvinen på grönbete (asså äta gräs) och här är bilder men vido kommer sen (det tar jätte lång tid att ladda upp vidor från den sidan -.-' ) sen så har inget speciellt hänt under denna dag. Här är lite bilder! :D (det är väldikt må









sen finns det några fler men det skulle bli för många om det blev fler ^^♥

måndag hände ingenting :O

Tidag:
Jasmine från gymnastiken sov över det var suuper hon körde en volt och landa fint men sen ramla hon ut för stusmattan jag bara OJ GICK DET BRA????? :O hon bara skrattade jag stog där som om jag hade fått hjärt attack :O hon är OK! (tur det :O )

Idag:
jasmine åkte hem och vi åkte till Ica Maxi och där handla jag en hårspray! ;D (jag har ingen annan tills nu ^^) den funka super bra och den Håller bra och är lätt att kamma ut och är silky :D jag fick 40 kr av mamma jag betala dräkt hyra för en dräkt (50 kr) hon ska ge mig 10kr! :) så köpte jag också lite läkerol för att jag har lite ont i halsen! :( såhär såg dom ut!: ^^ ♥
 hårsprayen är super bra och heter: NATURELLE Hold & Silky

 läkerol är super gott och bra för halsen :)

såhär bra håller den :O
 bäst i test av hårspray! ^^ ♥

but ill see you later aligators ^^ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0