Lite svar bara...

Jo jag fick en kommentar av: Alexis // :o) och hon skrev: har du och vilma vart ?? :(
svar: Nej hon skulle ändra min stilmall och blogg så hon gick in på min blogg... Men Vilmiz är såklart jätte busig och gör ett inlägg OCKSÅ ^^ Vilmis din lilla busiga 12 åring!

sen så har inget speciellt hänt jag ville bara att ni skulle se att min kompisar har busat och kommenterat ^^

Jag tror att kissie fakear att kommentera eller har hon ändrat sin stil!

Foki är jag nästan Bombsäker på att det är sant!

Kommentarer
Postat av: Alexis <3

Men Linn du ska inte tro att det är foki för att jag har också fått en kommentar som är (typ) likadan och jag tror absoulut inte att det är Foki men du får tycka vad du vill ;D ^^



ByeBye !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0