Buss kort!

Hejsan!

idag vaknade jag kl.11.00 :O nästan vid lunch! jag åt lunch några få timmar efter... asså frukost och lunch nästan samtidigt =S men jag missade bussen till kören! som gick tjugo I inte ÖVER 4 det var lite jobbigt att komma nästan än timme sent till bussen! sen körde jag halva kören och sen åkte jag hem (jag kom till kören genom mamma som kom och hämta mig som tur var :)  )

mendans jag vänta kom jag på att jag hade 120 kr! med mig och jag hade tappat bort mitt busskort så jag gick och fick ett nytt för 100kr! men jag måste ha bättre koll! från och med nu så ska jag vara rädd om mina grejer :)

här kommer en bild på mitt nya busskort!:



jag HADDE en plånka men eftersom jag tappa bort mitt gamla busskort som var i min plånka så måste jag köpa ny! :(



Baksidan:



för er som inte visste så har jag typ 50 nyckelringar (jag menar inte bokstavligen 50 menmånga!) jag har som en kollection (stavnig) typ :) här kan ni se på hur dom ser ut:

KOLLA :) jag 2 nycklar och: 4 st nyckelringar men jag ska sätta på en bajsande groda O.o den är rolig!: om man trycker på den kommer det ut något brunt gele som ska likna bajs ucsh >.<


nu ska ni få höra den mest konstigaste låten någonsin NYAN:


jag menar gullig katt men vad är meningen med den? O.o

aja nu ska jag ta och kolla på: NYAN XD

Kommentarer
Postat av: Alexis

Asså Linn Det Var Lite Osmart att visa ditt efternamn Tycker jag o.O

2011-04-28 @ 18:24:00
URL: http://modetarmittliv.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Coola :D

2011-05-03 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0